מהיהדרךהבטוחהביותרלגיוסהון ?

גיוסהון לאאמורלהיותמסובךבמיוחד,כשישלךאפשרותלקבלמענק ממשלתי מרשות החדשנות.ברשות החדשנות יש הרבההזדמנויותלגייס הון, מה שמאפשר לחברות צעירות וותיקות לממן את הפעילות שלהם

זוהשקעהמסוכנת ….

בגיוס הוןמרשות החדשנות הסיכון ליזמים יורד מאופן משמעותי, כיוון שהרשות נותנת הון של עד 50% מתקציב המיזם עבור פיתוח, שיווק, רישום פטנטים ועוד. באופן כזה הממשלה מעורבת באופן פעיל בפיתוח עסקי.

ככההממשלותעוזרות …

הוןפרטיהואנכסשמאפשרבנייתעסקועדיין בעזרת מענק ממשלתי מרשות החדשנות, אפשר למנף את ההוןהזה. אם כבר יש לך הון ראשוני רעיוןוכישרוןלצאת לדרך, צא עכשיו לגיוס הון מרשות החדשנות. בשביל לצאת לגיוס הון, צריך לדבר ‘בשפה’ של רשות החדשנות ולכן באמת מומלץ בחום – תעזרו ביועץ עם ניסיון והצלחות מוכחות בגיוס הון מרשות החדשנות.

הרבהעסקיםמתרסקים בגלל קושי בגיוס כספים

הקושי לגייס הון עבור מיזמים חדשים וגם עבור חברות ותיקות הופך להיות פשוט יותר, כאשר במקביל מגייסים הון מרשות החדשנות, צריך רק לבחור יועץ שיעזור לכם לגייס הון מרשות החדשנות.יש כמה וכמה מסלולים ברשות החדשנות – מסלולים לחברות הזנק, לחברות ותיקות וגם למפעלי תעשייה. יש גם אפשרות לגייס הון מרשות החדשנות עבור פיילוט לקוחות או פיילוט בשיתוף משרד ממשלתי ושוב, חשוב מאוד לדבר ‘בשפה’ של רשות החדשנות ובשביל זה חובה יועץ.

מיליםאחרונות …

מנפו את ההון שלכם בעזרת רשות החדשנות, תגשימו את החלומות שלך בתחום הפיתוח על מנת לשדרג את המוצר שלכם וליצור תחרות אמיתית בתחום העסקי שלכם.

Published by targetventure

Target-Venture will be a growth engine for companies and enterprises, by business development, increasing sales, opening up new markets, connecting with the right people, raising capital form privet equity and governmental funds. Our uniqueness is in understanding the entire picture both - technologically and financially. We grew up in the heart of Israeli high-tech and we live and breathe the Israeli economy with global understanding. We have the tools and experience to help you jump-start your business and develop your idea further in technology. Together, we will build a business strategy, precise planning and concrete solutions which help you reach your TARGET in business.

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started